dinsdag 6 december 2011

Sinterklaasfeest 2011 deel 2

Nou toen was ik maandag aan de beurt om te zingen met deze kinderen,en ik zing zo mooi hahahha.Geprobeerd om ze sinterklaas kapoentje te leren.Was niet gemakkelijk,maar we hebben gezongen.De kinderen hebben genoten van wat ik verteld heb en laten zien,het zingen,het kleuren en luisteren naar sinterklaasliedjes,en ja natuurlijk ook van de kadootjes.Het was leuk om te doen,om ze wat te leren over wat we in nederland doen.










En ja hoe komen we aan de pepernoten,die had een collega van Johann mee genomen voor ons,die hadden we al meer dan een maand in huis.En vlak voor 5 december kregen we nog een verrassing,een pakketje van mijn Collega`s.Ja eigenlijk ex collega`s maar daar doe ik niet aan hahahah.En dat pakket zaten nog wat choco,pepernoten,2 cd met sinterklaas liedjes,2 pieten petten en een mooie jutte zak.Dat hebben we goed gebruikt en waren daar ook heel blij mee.

En hier de foto van de gang op school,want ze hebben voor de kerst de christmas walk door de school.En dan versieren ze de gang met leuke tekeningen,en de klas van Maroeska is al klaar.Want daar hangen alle sinterklazen en zwarte pieten.Met uitleg erbij wat het inhoudt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten