zondag 28 april 2013

Afscheidsfeest van Bruce en Maroeska

Zaterdag 27 April was het zover de afscheidsfeest voor de kinderen,gelijk na de garage sale.Dus een drukke dag,maar voor een goed doel.

Maroeska had drie dame's uitgenodigd,dat waren Arianne,Shayna en Zera.Ze hebben eerst wat gedronken en gegeten en daarna ben ik met hun naar de Hobb NM bord gegaan en heb daar foto's gemaakt met ze.Terug naar huis ,zijn ze gaan schilderen,je hebt een vriendschaps kettingen,zij hebben een vriendschaps schilderij gemaakt.




 
 











En daarna hebben we met ons allen pizza gegeten.Toen was het tijd voor de dame's om naar de film te gaan,ze hebben GI Joe gezien.Het was half 10 toen ik ze kon ophalen en intussen heb ik foto's af laten drukken en een foto van de dame's achter een lijstje gedaan,en wat los erbij.

Deze foto heb achter een lijstje gedaan van de lady's



En nu de jongens,Bruce heeft ook drie kameraden uitgenodigd,zijn beste vriend Jonathan,Chris en Max.Nou daar heb ik niks voor hoeven te regelen.Die hebben zich vermaakt achter de pc en playstation.Ben met de jongens ook nog naar Hobbs NM bord geweest voor wat foto's,maar ja dan ben je zo klaar.Die gaan niet gek doen zoals de meisjes.Daar kan ik dus niet zoveel overschrijven hahaha,ze hebben zich in ieder geval wel vermaakt.En daar gaat het om.





En zo gaat het naar het einde van hier in Amerika.






 

 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten