zondag 20 maart 2011

5 weekjes nog

Vandaag en gisteren al wat persoonlijke dingen ingepakt voor Amerika.Dat komen ze maandag al ophalen.Zo sta je er steeds meer bij stil dat het echt gaat gebeuren en ook snel al.

Maroeska heeft haar afscheidsfeest al gehad,was zeer geslaagd.Bruce heeft het aankomend weekend.
Ik werk nog 7 dagen.

Eindelijk is de visum voor Maroeska goed.De eerste keer dat we het terug kregen ,zagen we dat haar geboorte datum niet goed was.Werd gezegd dat we er weer persoonlijk heen moesten.Kregen we een week later haar paspoort over de post terug en wat zie ik daar...............is Maroeska een jongen.............dus nog niet goed.Weer naar amsterdam?....Zijn ze er voor ons er achter aan gegeaan,mochten we het deze keer aangetekend sturen.En naar een nederlandse werknemer die werkt  bij de Amerikaanse consulaat..............een papiertje bij gedaan ,met duidelijk de naam van Maroeska, geboorte datum en dat ze een meisje is.

En ja hoor we kregen deze week haar paspoort terug en nu staat eindelijk goed erin.

Vrijdag zijn De kinderen en ik ook nog medisch gekeurd,wij moesten nog Johann was allang geweest.
Stempel op onze b......... en we mogen nu Amerika in.Dus pas op Amerika hahahah.

Vrijdag 22 april wordt onze huis leeg gehaald,slapen we een paar nachten in een appertement van het werk in almelo.Zaterdag 23 april wordt Zorro bij huis opgehaald door een stichting.Die zorgen dan voor hem,Zorro slaapt een paar nachten in een hondenhotel en die mensen zorgen dat hij goed verzordg op de vliegtuig komt.We vinden wel fijn dat we daar geen zorgen hoeven over te maken en het overlaten aan de deskundigen.En samen stappen we dan maandag de 25 april op het vliegtuig naar Dallas.

Wij gaan Zondag ervoor al richting Amsterdam,want we moeten er maandag op tijd zijn en dat halen we niet als we vanuit enschede komen.Met openbaar vervoer kunnen we zelfs niet op tijd vertrekken.
Nu alleen nog even op zoek naar een hoteltje in de buurt van Amsterdam.

Je weet dat je veel moet regelen,maar wist niet dat je zo druk zou zijn.Vooral in je hoofd.Al schrijf je alles op
Je loopt wel steeds te denken wat moet er nog gebeuren,wat hebben we al gedaan.en dan kijk je op het papier staat dat er wel op.En dan besef wat je gaat missen.

Zoals iets wat ik hier elke morgen hoor,en dat is het muziek van het natuur.Het fluiten van de vogels,het geknisper van het gras/bladeren.Dat heb je daar echt niet.

Heb ik van mijn collega een zingede vogel beeldje gekregen hahahah lief he.Kan ik dat mooi mee nemen als ik Zorro daar s`morgens uit laat hahaha.

Nou dat was het wel even weer,tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten