woensdag 9 maart 2011

cultuur training

Vandaag onze eerste cultuur training gehad,Johann en ik.Het werd zoveel mogelijk in het engels gedaan,en als we een vraag hadden ook in het engels.
Het was vandaag een beetje aftasten wat wij belangrijk vinden,wat we graag willen weten en ook voor de kinderen.Het is een leuke vrouw waar we de training krijgen,deze vrouw heeft zelf in amerika gewoond.Ze is daar geboren en getogen en woont nu 17 jaar in nederland.

Dus zij kan ook ons veel vertellen over de verschillen met Nederland en Amerika.We krijgen in totaal 4 x 3 uur training en dan nog 1 x 2 uur met de hele gezin.


En ik heb net ook nog engelse les gehad van 2 uur lang,mijn hoofd zit vol met veel informatie en zo vol dat ik het niet meer weet hahaha.Dat komt straks wel dan schiet me van alles weer binnen.

Gisteravond ook samen met de kinderen engels geoefend,zoal wat in de woonkamer staat en hangt.

Vijdag heeft Maroeska als eerste haar afscheidsfeest,er komen hier in totaal 8 kleine dame`s(grieten)slapen.
Dus dat zal wel een dolle boel worden en laat.

We kunnen nu de weken gaan aftellen het schiet nu echt op,vrijdag komt er iemand van het verhuisbedrijf.Om te kijken wat mee gaat naar Amerika en wat er in de opslag gaat.

Dus druk,druk,druk.
Nou tot de volgende keer weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten