vrijdag 29 juli 2011

Thuis??????

We hebben een heerlijke vakantie gehad,het was een super omgeving en ja dan slaap je de laatste nacht daar in het huisje.En allemaal zin om naar huis te gaan.Word ik s`morgens wakker helemaal in de war,waar ben ik thuis? euh nee nog in Grand lake.Droomde dat we thuis waren en dat we de boel gingen opknappen,maar welke huis was ik dan,in Enschede of in Hobbs,geen idee.Gewoon de kluts kwijt.Verder niet meer aan gedacht en alles inpakken en beginnen met de terugreis.

We kwamen in Hobbs aan,en hadden allemaal lekker thuis,maar ik was nog in de war,waar is thuis.Hier of in Enschede.De kids hadden de dagen er na ook last van vrienden missen,ook gewoon in de war.En als je dochter ziet huilen en haar verdriet ziet,ja dan hebben wij het ook wel even moeilijk en ja dan kun je haar alleen maar knuffelen en voor haar zijn.En dat geld ook voor Bruce ,je ziet dat hij soms ook even moeilijk heeft,en geef hem dan ook een grote knuffel.

Komt natuurlijk ook meer naar boven omdat de verveling nu soms ook om de hoek komt kijken.Ze hebben geen kinderen hier in de buurt om te spelen,het is te warm om naar buiten te gaan,om te fietsen,basketballen of iets anders te doen.En ja dan ga je vrienden ook meer missen.Gelukkig is er skype,Bruce met vrienden gesproken en Maroeska een paar keer haar vriendin.

En als ouders voel je verantwoordelijk dat je kids zich zo voelen,en dan denk je wat kan ik met ze doen.Want hier is echt niks te doen alleen de bios.En heb je het zwembad nog,maar dat vind Bruce eigenlijk helemaal niet leuk daar,want ze zijn daar streng als je wat doet.Strenger dan bij ons.

Nou hebben we een zwembad gekocht vooral voor de kids,wij kunnen er natuurlijk ook mooi in.We vonden dat we het wel verplicht waren naar hun.De zwembad staat er en ook nog gevuld met water ,morgen kunnen ze er lekker in.

Voor mezelf was ik blij dat ik via skype contact had met mijn zus,vriendin en oma buurvrouw.Dat geeft je weer positieve gevoel.En zo gaan we weer verder.

Gelukkig was het maar even dit gevoel en voel je weer lekker.Vandaag met de kids naar de bios geweest,gisteren nog yatzhee gespeeld met ze.En vanaf volgende week is er wat te doen in Lovington,twee weken lang.Rodeo,fancy fair,en carnaval en daar bedoelen ze kermis mee heb ik begrepen.Dus ga ik daar mooi met ze heen.

En morgen komt een collega van johann bij ons bbq,en volgende weekend is hier Hobbs nite,en dat moet heel gezellig wezen,met oude auto`s en andere merken.En s`avonds zingen,in de krant staat dat de Platters en de Driffters komen.En het is ook nog gratis,nu maar hopen dat het de echte zijn.

Nog een aantal weken en dan gaan ze naar school,vind ik helemaal niet erg hahaha,en dan kan het normale leven weer beginnen.

En we hebben soms hier ook een logeer partijtjes,Dan slaapt Bruce bij zijn vader en ik samen met Maroeska.En vanavond anders om ,vooral voor Maroeska want die heeft het dan nodig,euh Bruce niet hoor die is groot hahaha.

nou dag allemaal en de groeten van ons.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me goed voorstellen dat het soms moeilijk is voor je kinderen. Eén troost, daar komen ze overheen, echt waar. Het is nu allemaal nog zo kort en zo veel indrukken.
    Ik vind het nog steeds erg leuk om je verhalen te lezen.

    liefs Claartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend was zo na de vakantie. Opeens is naar huis gaan Hobbs en niet Enschede Het gevoel van een lange vakantie is volgens mij weg. Hobbs is relaiteit. Liesbeth had op een kussen staan" waar je hart is is je thuis. Ze kreeg het van ons toen ze op stage naar het buitenland ging.
    Gelukkig vond ze iedere keer weer haar plekje.
    Zo te lezen ligt jullie hart bijelkaar dus komt het vast wel voor elkaar.
    En ik volg jullie via het blog hoor.

    liefs Gré

    BeantwoordenVerwijderen