vrijdag 5 augustus 2011

Zorro

Ja nou is onze hondje even aan de beurt,hij vroeg laatst al gaat het nog wel eens over mij.Zo Zorro bij deze.

Zoals jullie al hebben gelezen waar ik Zorro eerder uit liet ga ik dus niet meer heen(wegens slang),we hebben nu een ander plek voor hem.Dat is ook dichtbij,we gaan van huis , rechts af en lopen zo naar de dessert (zo wordt die grote kale vlakte genoemd).Maar ik loop er dus niet meer op,maar we lopen langs de kant.Dat is hier dus langs



En dan aan het eind steken we over na de volgende mooi kale plek voor Zorro




Nou mijn vrouwtje vind het een mooi korte route,ik ben er niet altijd blij mee.Vooral als ik weer stekels in mijn pootje krijg,maar mijn vrouwtje is goed afgericht,ze ziet het gelijk en haalt de stekels zo uit mijn pootje.Het heeft geluukig niet veel tijd gekost om haar dat te leren,ze neemt soms al een pincet mee voor mij,goed he.

Als het hier heel erg warm is ,zoals het nu de laatste tijd ,is deze wandeling van 10 minuutjes wel genoeg hoor.Als ik bij de voordeur sta,ga ik helemaal vooraan staan en druk zowat met mijn neus de deur open van ik wil naar binnen,en natuurlijk pakt mijn vrouwtje rustig de sleutel.Maar ze luisterd wel ze haalt wel gelijk mijn riem af voor dat de deur open is,want dan loop ik heel snel naar de koele vloer en ga er heerlijk op liggen.Verder bevalt het me hier heel goed hoor,weinig alleen.Dat vind ik niet erg hoor,al krijg ik dan wel koekjes als ze weg gaan.

Zorro doet het hier heel goed en ook zijn vacht,hij had  door zijn allergie last van kale plekken.En nu groeid daar weer haar,zwarte zachte haren,en zijn poten krijgen ook steeds meer haar .Zijn vacht wordt dikker net als zijn kraag.En in plaats dat zijn vacht lichter kleurt,wordt het weer donkerder,zwarter.Raar he en het dikker worden van zijn vacht zal hij wel niet zo blij mee zijn met dit warme weer hahaha.Maar we zijn heel blij hoe het met hem gaat.

Nog even wat foto`s van onze doggie




De groeten van ons allen en een poot van Zorro

1 opmerking:

  1. Wat is Zorro een mooie grote hond geworden/ Wat zal het warm zijn voor hem en zijn vrouwtje om hem uit te laten.

    BeantwoordenVerwijderen