dinsdag 6 december 2011

Bruce en basketbal

Ik had laatst met Bruce over ,hoe hij het zou vinden als ik ook vrijwillergers werk deed op zijn school.Euh,keek mij aan en....................ik wist genoeg liever niet.Ik zei ook tegen hem dit is iets van mama,ik vind het een beetje moeilijk dat ik veel op Maroeska`s school is en zo veel van dichtbij mee maak en foto`s kan maken.En niet van jouw Bruce.Nou hij verzekerde mij dat hij het echt niet erg vond,en dat ik niet op zijn  school  aanwezig ben.Denk dat hij bang is ,dat zijn moeder iets doet waar hij zich gaat voor schamen.(euh....... hahahah snap het best wel)

En zo maken we gewoon veel foto`s met basket bal,op deze manier komt er ook meer van hem op de blog.

Ze hebben van de 5 wedstrijden,4 gewonnen,goed he.Ze moeten nog best nog wel wat wedstrijden spelen in Januari.Maar wat zijn de wedstrijden pitteg zeg,echt fanatiek.Je kunt merken dat hier echt om het winnen gaat.Een tweede plaats is niet goed.Het zijn geen watjes waar we naar kijken hoor,ze kunnen er wat van.Johann en ik hebben nog nooit zo naar sport gekeken,we leven best mee hahahah,en vinden het soms best wel heer erg spannend.


                                       
     









Geen opmerkingen:

Een reactie posten