dinsdag 6 november 2012

Moeder en dochter uitje

Eindelijk was het zover zaterdag 27 oktober,Maroeska en ik samen weg naar Lubbock in Texas.
Dat is ongeveer  twee uurtjes rijden......en ik vind het niet zo leuk om naar Lubbock heen te gaan.......je voelt dat je de tijdgrens overgaat.........in eens een rimpel meer,je voelt je lichaam naar beneden zakken ................maar als je terug gaat heerlijk gevoel is dat hoor....rimpel weg je zit ineens rechtop in de auto en hebt een overvloed aan energie....en dat een uurtje verschil dit allemaal kan doen hahahaha.

Euh nou effe serieus,het was heel gezellig om samen met Maroeska weg te zijn,haar heerlijk alleen voor mij.Soms is dat ook nodig 1 van je kinderen gewoon een weekend alleen voor jezelf.

We hebben heerlijk geshopt,kleding gekocht voor ons allebij.
Winkel in en uit.

Later naar onze hotel,een mooi kamer.Lekker samen op bed hangen,Maroeska die tegen mij aan ligt of over mij heen........genieten!!!!!!!!!!!!!

We zijn uit eten geweest,naar Golden Corral,we wouden daar heen alleen maar om de chocolade fontein...........hahahha.En daar hebben we ook goed van genoten.....want ze hebben hier vet,kalorie vrije choco........wat een geweldig land is dat ................euh neeeeee ze maken hier alles beter dan het is...........maar wel lekker met aarbeien(dus gezond) en marsmallow..........mmmmmmmmm.

En daarna natuurlijk terug naar het hotel en hebben we lekker deel 2 gekeken van Edward en Belle.
Samen in bed,Maroeska tegen mij aan......wat wil je nog meer.

Het was een fijn weekend samen.Bedankt meisje.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten