zaterdag 6 april 2013

Bruce zijn eerste uitje

Heb nagedacht of ik het hier zal schrijven,want de eerste keer zou ook in Nederland kunnen zijn en bijna met de zelfde gevoelens.Maar heb besloten om het toch hier neer te zetten,want het hoort ook bij ons leven in Amerika.

Vrijdag 5 april Bruce samen met kameraden weg,eerst naar de film en daarna naar de Carneval(kermis).En zou ook blijven slapen bij een van zijn vrienden.Naar de film gaan doet hij wel vaker,wij halen ze dan op of hij gaat direct door naar een kameraad zijn huis en blijft slapen.En dan weet je dat hij ergens binnen zit als het laat wordt,en niet buiten is.

S'avonds tegen 22.00 uur heb ik hem maar eens een smsje gestuurdt,want wat zat ik onrustig thuis zeg.Niet weten of hij op de kermis was.........bleek hij onderweg te zijn................Vond dat hij erg laat ging,maar heb dat niet gezegd..............sms  hem veel plezier en laat mij wel even weten of je weer binnen bent,want dat vind ik fijn.......dat was geen probleem....................Ik kon niet naar bed, er ging van alles door me heen,wat er kan gebeuren,of hij geen domme dingen doet........want 1 kameraad zit vol onzinnigheid..............Weten dat s'avonds de gangs in de benen komen,en dat er mensen zijn met wapens......nou dat maakt je echt niet rustig hoor.........

Eindelijk toch naar bed,maar ja geen oog dicht....................half twaalf nog geen bericht van hem......maar toch weer een smsje sturen........ik ben nog op de Carneval,we worden opgehaald als het afgelopen is........................jee dacht ik dan is het al 24.00 uur................heb niet meer een sms gestuurdt..............want dan had ik hem direct opgehaald.............Ik was gewoon van streek zeg............niet normaal meer.......................Ja hoor wat over 24.00 was hij binnen.............dacht nu kun je gaan slapen..........vergeet het maar was nog zo onrustig..............

Volgende dag was hij op tijd terug ,voor half 10,want moest zijn klusje doen ,grasmaaien.Dat vond ik heel erg netjes van hem.Ze hadden het goed naar hun zin gehad,en lol.

Maar mijn onrust was niet helemaal voor niks,er waren drie gevechten geweest op de Carneval.Ik weet nog van vorig jaar,er loopt ook gewoon politie rond,voor zulke dingen.Dat zegt natuurlijk ook genoeg dat ze standaard aanwezig zijn.Er mag ook geen alcohol geschonken worden.Je moet hier zijn en wonen om te weten en te voelen wat ik bedoel,de angst dat e rmisschien iets ernstig kan gebeuren.Deze angstige gevoelens zou ik niet in Nederland hebben......Wel de onrust,en pas kunt slapen, weten dat ze weer veilig in bed liggen.

Maar ojee wat kun je dan slecht voelen als ouder hahahahah.............Dat wordt nog wat als Maroeska ook zover is pfpfpfpfpf...............Dat wordt slapeloze nachten voor mij/ons.

Ik denk dat we ze maar mooi thuis houden tot ze ongeveer 15 jaar zijn..................mischien dat ze dan therapie nodig hebben,maar dat heb ik er wel voor over hahahah............ik hoef dan niet bang te zijn voor onrustige en angstige nachten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten