woensdag 15 mei 2013

Moederdag 12 mei 2013

Zaterdagmiddag heb ik al mijn moederdag kado gekregen,moest zitten op de bank met mijn ogen dicht.Werd wat op mijn schoot gezet en deed mijn ogen open,kon niks zeggen en toen begon deze emo trut hahahahah te huilen.......was echt van slag van mijn kado ........een canon camera....en wat voor een een hele mooie.....daar droomde ik alleen maar van.

Had het al gekregen omdat ik misschien s'avonds kon gebruiken,nou dat lukt niet hahahah.......voordat ik een beetje in de gaten om foto's van dichterbij te maken was het al zondag hahahaha.

Het is een super kado,ben er helemaal weg van,en dat ik zoiets heb gekregen........

En zondagmorgen kreeg ik van de kids  en Johann nog een cd van Pink,nou daar was ik ook heel erg blij mee.Lekker volume op 10 en mooi mee zingen.

Zondagmiddag zijn we wezen picknicken...............in de achtertuin hahahah...........en s'avonds nog uit eten met vrienden van de kinderen.........Bruce had zijn beste kameraad Jonathan en Maroeska haar beste vriendin Shayna voor afscheid.



 



En natuurlijk wat geoefend met de nieuwe camera
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten