maandag 9 mei 2011

Ons huis

Heb een paar foto`s gemaakt van onze nieuwe stekkie,eerst de voor kant en de straat.



En als ik hier loop en de straat zo in kijk,heb telkens het gevoel dat ik een of andere film loop hahahah.Zo onwerkelijk nog dat wij hier gewoon ruim twee jaar zijn.
En nu een foto van een dressoir met wat kadootjes die we hebben gekregen.


Je ziet het niet maar er staan ook twee boedha`s beeldjes en twee kikkertjes,zijn geluk brengers van mijn tante en oom.
En nu een foto van ons bed,Johann heeft een plattegrond van gemaakt,kon hem in begin niet weer vinden in bed.En ben blij dat we nog jong zijn en kan klimmen anders kom ik het bed niet in zonder opstapje.Jeetje wat hoog is dat hahahahha


En nu foto van de badkamer van ons en dan kijk je tegen een spiegel aan op een deur,en daar zit een ahum kledingkast achter.We zijn nu wel heel zielig met ons kleding die vind je bijna niet weer.hahahaha.Dus wat erg, moet ik nu allemaal kleding kopen hier pfpfpfpppf kan ik dat wel aan hahahaha.Kleding kopen is hier wel leuk, echt wel goedkoper dan bij ons.



En nu een foto van de keuken het voelt echt al wat als thuis aan,heb er al mooie tekeningen op de koelkast van Maroeska en 1 zelfs van Bruce.Als onze spullen er zijn uit nederland dan maak ik nog wel meer foto`s.Baal wel ervan dat ze er nog niet zijn,als we pech hebben kan het wel eind mei worden.De keuken is echt groot ben wel er druk mee hahaha.




Nou dit is onze paleis en zo voelt het ook.We voelen ons giga verwend hier,de ruimte,twee badkamers en dan zo`n kleding kast wouw .

En nu nog een foto van de badkamer van de kids,wat klinkt dat stoer een eigen badkamer hahhahaha laat ze er maar mooi van genieten.

3 opmerkingen:

  1. mooi huis, ik zou er ook wel willen wonen:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Miranda, je moet nog wel even shoppen hoor, die kleding hangt daar wel een beetje eenzaam in die enorme kast!
    Wat een groot huis zeg en wat een enorme garage, tjongejonge!
    Groetjes, Alian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je moet nog wel even shoppen hoor Miranda, die kleding hangt daar zo eenzaam in die enorme inloopkast! :D
    Maar wat een kast van een huis zeg en wat een grote garage!

    BeantwoordenVerwijderen