maandag 2 mei 2011

Ons nieuwe stekkie

Stonden we dinsdag netjes voor de deur in Hobbs,wachten op iemand die voor ons de sleutel heeft van het huis.Dat duurde gelukkig niet zolang,en het was lekker weer.

Nou toen mochten we naar binnen en werden we rondgeleid door het huis.Jeetje wat is het groot,genoeg groot voor ons.De slaapkamer van ons ,lijkt wel onze woonkamer zonder de keuken.En dan heb je een badkamer en als die door loopt een walk in closset(zal wel niet goed schrijven)en die is zo groot als een klein slaapkamer.Wat een verwennerij.Na ik de kasten schoon heb gemaakt en de kleding gestreken  en erin konden hangen en leggen.Jeetje wat zijn Johann en ik zielig we kunnen onze kleding niet weer vinden in de kast hahahahaha.

Dan de keuken zeg wat een ruimte,als ik die kasten echt vol moet krijgen kan ik nog wel even,volgens mij gaat het nooit lukken hahahaha.En de kinderen hebben ook een ruim slaapkamer,Bruce heeft vandaag twee personns bed gekregen op zijn kamer met een buro.Hij is nu druk met schoonmaken en alles weer netjes inpakken in de kastjes en buro.

Ze hebben hun eigen badkamer,en dat is natuurlijk super gaaf.Maar ja ze moeten het natuurlijk wel zelf schoonhouden ...........ahum eens kijken of dat lukt hahahha.

En dan hebben we nog een klein slaapkamer over.Dus ruimte genoeg zeg hier allemaal.Het was/is wel raar om hier rond te lopen.En het eigen te maken terwijl het niet je huis is.Mag je dit wel doen veranderen,mag ik dat weg gooien .

Voor dat we in ons bedden konden slapen dinsdag heb ik eerst alles gewassen.Daarvoor zijn we eerst naar de winkel geweest om wat te kunnen eten die dag en de volgende morgen.Dus best heel druk geweest met elkaar.Een keuken die goed uitgelapt moest worden voordat ik er spullen in kon pakken.

En de wallmart hebben wij wel soms twee keer per dag gezien ,omdat we zoveel moesten kopen.En dan loop je daar omdat je alles niet kunt vinden rond te zoeken.en dan ben je zo twee uur weg.Ze hebben daar van alles wat je nodig hebt,niet zoveel keus in verschillende dingen.Maar er is er.

En je bent erg moe nog van alles nog niet aan die tijd verschil gewendt en dan doe je inkopen en denk je dat  je wedges meeneemt voor in de pan.En dan sta je in de keuken alles klaar zetten,koekepan voor de vlees,koekepan voor de wedges,bak sla.Boter in de pan en ja...........nu kan de wedges erin,zak los knippen nog niks in de gaten..............Heeeeee wat is dat ............geen wedges .maar patat hahahah heb ik patat gebakken in de pan............en weet je het heeft ook nog gesmaakt ......wat een geluk dat ik gelijk drie zakken hebt gekocht  duh hahahaha.De sla als je dat eet voel je echt een konijn wat hard zeg.Je moet echt wel aan de andere smaak wennen.

En even boodschappen doen voor op brood.................nou pindakaas gekocht.............euh ligt al in de ton niet te eten zeg ..........de aardbeien jam die is wel lekker.Wat vleeswaren wat we hebben gekocht smaakt ook wel.

Maar de cereals(smacks,cornflakes) brbrbrbbrrb wat een suiker zit daar in zeg veel meer als bij ons.Ben echt aan het zoeken met weinig of zonder suiker............nou dat is als een naald in een hooi berg zeg.

Het eten is echt wel anders dan wat we gewend zijn,je moet echt wel je smaak van thuis proberen uit schakelen,want de zelfde dingen smaken hier echt wel anders,zoals mijn favorite granny (appel).Zelfs het water moet je leren drinken.

Nou dat was het voor nu,mag zo Maroeska ophalen ben benieuwd hoe haar eerste dag is geweest.
foto`s volgen binnenkort .

doei allemaal en de groeten van ons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten