zaterdag 14 mei 2011

onze gevoelens

Zo daar ben ik dan ............nou eens over wat ik er van vind en over sommige denken Johann en ik allebij het zelfde.

Ik/wij vinden dat we ontzettend worden verwend hier,een groot huis dat is natuurlijk heel fijn als jezelf niet hoeft schoon te maken hahahahaha maar dat moet ik wel snif,snif    nee hoor vind ik niet erg hihi.....ik verveel me niet laatst de badkamers gedaan pfpfppfpfpfp een hele morgen bezig geweest.Die in Enschede doe ik goed in een anderhalf uurtje.

We hebben een super gaaf auto een GMC Akelia,had er nooit van gehoord maar wat een mooi ding zeg.Groot en luxe van binnen.Je voelt je echt een koning in de auto...dan zit deze madam achter het stuur mooi rechtop en van kijk mij nou, wat hebben wij een grote auto.....sta je bij de stoplicht kijk je opzij en dan voel je ineens......................heel klein want ze zijn nog groter hahahaha.En dat merk ik ook op de parkeerplaats van de wallmart.....heel goed opletten waar je de auto zet...en dan kom je uit de winkel en ja hoor ben hem al weer kwijt.Staan er natuurlijk van die grote trucks ervoor en dan kun je onze echt niet meer zien.

En ja dan word je aangekeken sowieso al omdat je niet van hier bent,maar dan praat ik ook nog in mezelf van waar is de auto nou en moet dan lachen dat wij onze auto zo groot vinden,maar dat ie op de parkeerplaats wel een fiat 500 lijkt hahahhaaha.

Johann en ik zeggen vaak tegen elkaar dat we echt verwend worden met alles,en het mooiste is ondanks dat onze spullen er nog niet zijn uit nederland,voelen we ons hier in het huis al echt thuis.Je komt echt thuis als je weg bent geweest.En dat vind ik wel heel bijzonder.Het voelt zo eigen aan.

Ons begin kan niet beter en dat pakken ze niet meer af.

Voel me heel erg rustig ,relax,zolang dat wij kinderen hebben ontbijt ik voor het eerst samen met de kids.In enschede stond ik zekers 45 minuten eerder op,douchen ,hond uit laten ,brood smeren voor ons.En dan begon ik al te eten achter de pc,de kids naar beneden en ik was al klaar en druk met schoonmaken.

En ik sta wel eerder op als de kids,douchen ,Zorro uit laten en dan maak ik het ontbijt,de kids komen eruit en we ontbijten samen.Bruce maak zich klaar,ik help Maroeska met haar haar en dan naar school brengen.En dat is heerlijk zo samen de dag beginnen.Geen gevoel ik moet dat allemaal klaar hebben ,want straks naar het werk.Heerlijk is dat,gevoel ik mag genieten .

En tot nu toe ben ik hier gewoon heel druk,zeg maar contstant bezig.Verveel me niet .

Ben ook wel een beetje trots op mezelf,bel overal achteraan dingen regelen,maakt me niet uit of ik fouten maak of er niet uit komt.Met een omweg kan ik toch duidelijk maken wat ik wil.En dat met mijn school engels.

We zijn super trots op onze kinderen,wat redden die zich al met engels,Maroeska maakt totaal geen gebruik van de nederlands jongen.Ze is deze week vooruit gegaan met lezen en spelling in het engels.We oefen ook heel goed.En Bruce red zich ook en hij voelt dat hij echt word opgenomen op school.Dat hij zich niet ergens tussen moet dringen ofzo.Het loopt allemaal soepel.Er is wel 1 jongen die wat vervelend tegen hem doet,maar vertelde wel dat hij zich ermee red en niet op de kop laat zitten.Ja we zijn zo trots dat is eigenlijk niet uit te drukken in woorden.

Morgen gaan we naar Lubbock,daar is een hele grote wallmart,en Lubbock is ook een grote plaats.
Zal foto`s maken en hier natuurlijk plaatsen.

Bedankt voor de leuke reacties.
bye,bey
miranda

4 opmerkingen:

  1. Miranda het was weer leuk om te lezen. fijn dat je zo geniet van het genieten van je gezin. Volgens mij laat je op een positieve manier zien hoe Nedermanders zijn terwijl je toch reintegreerd.

    Kanp hoor. groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda, wat doen jullie het goed! Nu al zo goed ingeburgerd en dat de kinderen zich al zo goed redden op school en met de taal, ik vind het heel bijzonder! Jullie mogen ook trots zijn hoor, want het is me nogal wat!
    Dikke pluim voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Ik geniet van je verhalen, en wat gaat het goed met jullie in je nieuwe land. Fijn dat de kinderen het goed doen op school. Als je straks de spullen uit Nederland hebt kan je ook gaan schilderen daar. Ik kijk nu als uit naar wat jouw impressies op het doek zullen zijn.

    Liefs Claartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat fijn dat de kinderen en jullie je daar zo goed redden.
    Wil je de kinderen de groeten doen van de Hanninkhoek?

    Liefs Fiona

    BeantwoordenVerwijderen