zondag 19 juni 2011

De ware aard naar boven????

Ja wat bedoel ze daar weer nu mee......nou ga maar er goed voor zitten want als jullie dit lezen .........schrikken jullie wel misschien van me.........wie ik echt ben .........................

Johann en ik zitten vrijdag ochtend buiten koffie te drinken en lekker kletsen................en ik voelde me eigenlijk al een beetje raar in mijn lichaam......................maar snapte niet goed wat er aan de hand is.....................het kriebelde...en sisserende door mijn lichaam net of als er iets naar buiten wou..............weet niet hoe ik het moet uit leggen...........ach gewoon negeren en lekker klesten met Johann................toen voelde dat ik naar een hoek werd getrokken en moest gaan kijken..................en toen zag ik het, snapte wat er in mijn lichaam gebeurde.............maar hoe verberg ik het dat Johann niet zal zien wie ik echt ben hoe doe ik dat.......................en toen wist ik het.............zeg gewoon wat ik zie in de hoek en dan een oplossing ervoor zoeken.


Johann meteen die moeten daar weg...want die brengen ziektes mee........en ja wie mag ze dan weg jagen.........ikke dus..............en ja toen ging ik mijn vervoer middel maar pakken en daar mee wegjagen......dus naar de garage naar mijn bezem................hahahhahahaa............. en toen weg jagen de eerste vloog direct weg en snapte wat er bedoelt werd................maar de andere niet en ja en  vleermuis amerikaans kan ik nog niet zo goed..................en maar zachtjes proberen weg te jagen en hij schreeuwd wat doe je toch.........ja verstaan doe ik het wel maar terug praten niet.................en ik maar je moet weg voor ziektes en je mag niet verraden dat ik een ......................heks  ben ..........Want Johann zegt vaak als ik lach alleen nog je vervoermidel uit de schuur en je kunt vliegen.Anders heeft hij in de gaten dat het allemaal klopt ..........en dat moet niet.



En toen ging hij ook eindelijk.....................................Maar wat kunnen die piepen zeg wat schel doet zeer aan je oren.Ja we komen wat tegen hier hahahahaha.Maar het zijn best wel mooie dieren en ze waren heel klein....eigenlijk wel schattig om te zien.

En vanmorgen ik lekker met de hond wandelen een beetje in gedachten..........................hoor ineens een raar geluid naast me.......en kijk achterom................nou sprong in de lucht Zorro kort aan de lijn en neem een sprint en verder op loop ik met zeer trillende benen.................was dat een slang die  mij aan het weg jagen was.......nou dat is het ook goed gelukt.........ben me kapot geschrokken.......we maakten laats al een opmerking van wat zal de volgende dier zijn die we tegen komen.................Maroeska  zei een slang.........nou bij deze...............We laten Zorro daar ook niet meer uit ....brbrbrbrbbr.Johann heb je geen foto gemaakt .............ach had de camera niet bij me.....................euh natuuuuuuuuuurlijk niet.

Maar we zien ook wel leuke dieren..........ben bezig om het op een foto te krijgen.We hebben al wat voer voor achter thuis.Er vliegen hier ook kolibrie `s rond.Wat zijn dat kleine vogeltjes zeg en wat mooi om te zien.Gisteravond zat er 1 bij het eten heb wel foto gemaakt maar je kunt het niet goed zien,hopelijk lukt het binnen kort wel.

Zo heb wel weer genoeg meegemaakt hahahahahha,we vervelen ons hier echt niet .
De groeten van ons allen

5 opmerkingen:

  1. whoohohooo, spannend zeg, pffff. Ik weet zeker als ik daar zou wonen ik nu alweer in Holland was, desnoods lopend of op de fiets, haha. Zou geen oog meer dichtdoen, alleen maar loeren of er nog ergens iets rondkruipt, haha. Geert zei: nou ik had je aan de ketting gelegd. Weinig kans, zei ik, was wel ontsnapt en had je wel gebeld wanneer ik over was, lol.
    Ik lees met plezier jullie "avonturen". Al het andere lijkt me wel leuk om mee te maken, zelfs de vleermuisjes of de spinnen. Die vind ik niet eng. Enne, denk niet dat ik nog eens langskom om ff een bakkie te komen drinken,haha.
    Volg jullie hier wel.

    Groetjes en dikke knuff van ons, Geert en Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrrrrrr... dat was wel schrikken zeg! Die vleermuizen zou ik me niet zo druk om maken, maar die slang! Daar zou ik me ook helemaal kapot van schrikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit hierboven was dus van Alian. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat spannend allemaal. Op een slang zou ik ook niet zo dol zijn. volgens mij had je niet je camera mee moeten nemen maar je bezem om weg te kunnen vliegen.

    Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hhahahah ik was dan ook heeeel hoog gaan vliegen ,zorro achter op.

    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen