zaterdag 4 juni 2011

Wat foto`s om het huis

We hebben wat foto`s van de plek gemaakt waar ik/wij  zorro uit laten onze mooi "bos" achter en naast onze straat.



We hebben wel wat groen hier en ook wel als je meer de stadt in komt,zie je wel wat bomen.Dat zagen we in december niet, alleen maar de kale vlakte is toen op ons netvlies gebrand hahaha.En we hebben hier ook wel vogels die lekker fluiten,niet zoveel als in Enschede,maar ze zijn er gelukkig wel.Dat hebben we vorig jaar december ook niet gehoord.Kun je nagaan hoe we onder de indruk waren van het natuur en het grote hier dat je sommige dingen helemaal niet opgeslagen hebt terwijl het er wel was.


En  dit huppelt er hier rond ik zie ze bijne elke dag,en ja Zorro moet ik goed vast houden want die begint te piepen en wil er achter aan.


                                                  En zelfs dit liep hier rond..................


Maar niet lang meer hahahah,johann een schep gepakt en dood was het brbrbrbrbrbbr.We kwamen net s`avonds terug van de onze laatste wandeling met Zorro.En ik zag ineens van uit onze tuin iets de stoep oplopen en het was groot en wel hoog.Zei tegen johann moet je kijken wat daar loopt en wij ernaar toe..................toen zegen we het dat het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeee grote spin was yea,yea,yea,yea..............ik tegen johann hou hem in de gaten ik ga de camera pakken.....gauw foto maken en toen begon ik een beetje te gillen ....want had toen in de gaten met de blits aan wat voor enge en grote spin het was brbrbrbrbr.............

Dus ze zijn er wel .


En nu wat rustige foto van de kids die heerlijk spelen buiten voor de garage,Maroeska aan het stoepkrijten en Bruce aan het basketballen.


                                               En hele mooie verschijnening van de zon


                         En dit is de achterkant van onze huis en wat je ziet alleen een kale vlakte.



                                                         En nog een paar foto`s





Zo dat was het voor vandaag................tot de volgende keer

3 opmerkingen:

  1. Anja Hasselaar4 juni 2011 om 09:25

    Ziet erg mooi groen uit hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer Miranda! Inderdaad erg kaal allemaal, dat zijn wij niet gewend. Dat zegt ook al genoeg over het klimaat daar! En die spin mag je wel houden hoor, die hoef ik hier niet, brrrr....
    Groetjes, Alian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou eerst gaan gillen voor die spin en de foto absoluut vergeten. Ik vind je errug dapper.
    Verder is het idd behoorlijk kaal, zal wel ff wennen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen