zaterdag 25 februari 2012

Effe kort

Vrijdag 24 Februari hadden we een feest van de buren.Dat zijn duitsers en de buurman was jarig.
We kregen vorig week de uitnodiging,een carnavalparty.Nou wie ons goed kent weten dat wij niet van carnaval houden en dan al helemaal niet verkleed(als klein kind had ik er al een hekel aan).Er werd gevraagd als je wilt en kunt om je te verkleden.

Nou liep de hele week al te denken,wat kunnen wij aan doen.We hebben zelf niks en hier kopen wordt ook al moeilijk.Helloween is al geweest,dus er hangt niks meer.En voor zo`n party loop ik liever weg dan dat ik er naar toe ga ....hahahahaha.

Maar gisteren,vrijdag,liep ik in de Walmart,onze week boodschappen te doen.En wat ziet mijn oog,van die heerlijke sexy pyama`s/ochtendjassen hangen(pfpfpfp net op tijd want s`avonds was het feest al).In alle kleuren en maten.En zo ouderwets om te zien.Ik wist niet eens dat je zulke dingen nog kon kopen.Zo zie je weer dat hier de tijd echt heeft stil gestaan.
En dat is wat voor ons dacht ik,wat spannetjes in onze haren en we zijn klaar.

De kinderen waren ook uitgenodigd,maar Bruce ging met wat kameraden naar de bios,dus die kwam later en niet verkleed hahahah.En het mooiste komt nog ik heb in dit mooie outfit Bruce opgehaald bij de bios.Hij heeft geluk gehad,ik ben netjes in de auto gebleven hahahaha.........Maroeska en haar vriendin Aurora gingen wel mee en ook verkleed.Ja die vinden het heel leuk natuurlijk.

                                                Nou zie hier het resultaat van ons.......




1 opmerking:

  1. zo even weer bijgelezen. leuk het feest bij de buren en jullie kleding. maroeska ziet er weer prachtig uit. en goed die positieve waardering op school. beter dan overal op te fitten.

    wat gaat de tijd snel al weer 10 maanden in amerika.

    BeantwoordenVerwijderen