dinsdag 21 februari 2012

Valetijn

Valetijn is hier in Amerika wel heel erg commercieel.In de winkels kun je weet niet hoeveel chocoloade kopen,in hart vormen.Kleding zoals truien met teksten erop voor valetijn,onderbroeken,t-shirts.Reclame`s met heel dure sieraden voor je valetijn.En dan heb je een reclame waar je rozen kunt bestellen voor je vrouw ,en die zorgt dat het optijd bij haar bezorgt wordt.Maar hoe die reclame gaat,een vrouw verteld dat haar man die rozen besteldt heeft voor haar.Dat haar man wel zo geweldig is,en andere vrouwen jaloers maken,en andere mannen niet zo goed doen opdat gebied.

En dat geslijm hahahahhaha................ja zo zie ik het................dat hele erge zoetsappige ..................brbrbrbrbrb .........daar gaat mijn haren recht opstaan...............hahahahha.En telkens werd gevraagd wat ik had gekregen,of dat Johann mij uit eten nam.Nou nee,wij doen daar niet aan................euh nee............nee wij niet.

Het begint al op school,daar wordt ook heel veel aandacht aan gegeven dat het valetijn is.
En de kaarten die je kunt kopen,speciaal voor je kinderen,vrienden en echtgenoot.Ik heb daar even bij gestaan en gelezen...........................hahahhaha..........en daar gingen mijn haren weer .


Hier is een kaart die ik gekocht heb voor deze blog,dit is een kaart die je kunt kopen voor je man.




De kaart is wat nat omdat Johann zo in tranen was toen hij deze kaart zag ........hahahahahahha.....dus niet.
Op de dag zelf als je in een winkel bent en weg gaat,zeggen ze allemaal gelukkig Valetijn.

Zo denken wij erover,kan natuurlijk zijn dat jij/jullie er anders over denken.Ik denk ook dat johann en ik daar gewoon te nuchter voor zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten