donderdag 5 juli 2012

Johann`s verjaardag 23 juni 2012

Johann was gisteren wel aan het gissen,gaan we weg.............euh ja............ik....en daarom zoveel kippevleugeltjes,als we terug komen hebben wij denk ik best honger..............want Johann vroeg zich al af waarom zoveel..................Johann eindelijk onder de douche......ik gauw wat kaas snijden en leverworst.......eieren koken.........................johann in de garage sigaret roken,ik mee.................johann: zal ik de stoelen uit de auto halen............nee dat hoeft niet we hebben ze nog nodig(had ze al achterthuis neergezet hahahhaa)................komen de drie duitsers aan rijden.................Johann kijkt me aan............horen die bij de plan.............euh ,nee(dus wel).............johann keek me aan moeten die niet een keer weg..........want johann dacht nog steeds dat we weg gingen................hij vermoede naar track race(dus niet ).....................ik mijn schouders ophalen.................Johann naar toilet............ik tegen de jongens ,hij vermoed niks en snapt er nu niks meer van.................zei kom mee naar binnen...........en toen hebben we hem verteld dat ze kwamen voor zijn verjaardag.............hij keek me aan.....dat heb je goed geheim gehouden allemaal en mij goed op de verkeerde spoor gezet..................hmhmhm

En Maroeska had lol,want ze had mij"betrapt" op een leugentje naar papa.Ze liep rond van oooohhh je hebt gelogen tegen papa................hahahha
Het was heel erg gezellig,met de vrienden.





Myron en Tina waren er ook,maar toen ik ineens bedacht om foto`s te maken waren ze al weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten