donderdag 15 november 2012

Foto`s

Heb 1 november geholpen met de fundraising voor Isaiah`s soup Kitchen,en ja hoor dan kom je ook gelijk in de krant.En dan wordt je aangesproken op school,en dat vind ik ook heel erg leuk,die aandacht hahahaha.Loop ook dan met een pen om handtekenings uit delen.......hihihihih.

 
 
Erna,Nancy en ik
 



We hebben wat sinterklaas snoep......euh niet veel hoor hahahha.........Denk dat we het net redden voor drie klassen..............We hebben meer als genoeg,ga in twee klassen op Maroeska`s school weer hebben over sinterklaas .En Bruce wil ook wat pepernoten meenemen voor zijn klas.



Gisteren ,woensdag 14 november,druk geweest met bakken.En ja dat vind ik heel erg leuk om te doen....euh nee niet helemaal ..........maar het is voor een goed doel.Van Bruce zijn school belde ze me van weekend of ik wel wat dessert wou maken,ze hebben een feestje voor de straight students ,en dat zijn 85 studenten......euh moet ik zoveel maken pfpfpfpfpf.....nee gewoon wat ....oke .En ook nog voor Maroeska`s klas heb ik wat appelhapjes gemaakt.Ik ga daar straks  heen en vertellen over Nederland en neem ook nog wat kaas mee voor ze.En van de rest heb ik voor onzelf een appelgebak gemaakt.

Maar ja natuurlijk moet er ook wat mis gaan......Ze hebben hier een cake dat nooemen ze Angel Food,had gehoord moet heel lekker zijn.Nou dat ga ik dus ook maken,lezen wat je nodig hebt,hoe warm de oven en hoe lang.....goed verdeeld over twee bakken.......Allemaal netjes gedaan.

Na 5 minuten .....hmhmhmhm wat ruik ik......er verbrand hier iets....kan niet de cake zijn zit er net in ....Toch maar kijken .....oohohohoh wat zie ik gaat allemaal over heen hoe kan dat nou zeg..........Euh laat ik de verpakking toch maar eens pakken en alles lezen...............euh,euh,euh je hebt een speciale Angel Food pan nodig en laag in de oven zetten.....anders gaat alles er over heen ........hahahha.....Dus wat heb ik geleerd.........goed lezen....en de voordeel hier van is...........De oven is goed schoon hahahah...........onze keueknprinses.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten