woensdag 5 december 2012

Kerst in huis

We hebben onze huis van binnen en buiten na thanksgiving versierd.Zoals de traditie is bij ons,ik samen met Maroeska de boom versieren en de rest binnen en de heren buiten.

Dit jaar ging het iets anders door mijn rug,Aurora heeft Maroeska geholpen met alles.Kerst cd op en lekker meezingen.Ik vind dat altijd heel gezellig zo samen,dit is voor mij een mooie tijd .Gezin,familie en vrienden zijn belangrijk,maar met de kerst wordt er nog altijd even speciaal meer aandacht aangegeven .Ik voel dan de wamte en de gezelligheid echt rond deze tijd altijd meer.En ja dan zijn er ook wat mensen die je dan net iets meer mist als anders.

Ik heb op mijn knieen een tafeltje versierd en voor de rest de complimenten voor binnen aan de dame`s en de heren buiten.

Enne ben trots op mezelf want een kerstboom versieren doe je niet zomaar,alles moet goed verdeeld zijn(wat ik vind hahahah).Kan zelf wel weet niet hoe vaak van de boom af gaan staan en kijken of alles wel klopt.En dat heb ik nu helemaal uit de handen gegeven en ook niks veranderd hahahhahahaha.







En hier de eind resultaat van de versieringen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten